Σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση, η Google παρουσίασε για πρώτη φορά το YouTube Ads Leaderboard όπου o Stoiximan κέρδισε το Youtube Audience Ad Award!
Η λίστα τιμά τις 10 κορυφαίες δημιουργικές διαφημίσεις, που οι Έλληνες χρήστες παρακολούθησαν περισσότερο το 2014. Ο τρόπος με τον οποίο οι διαφημίσεις αυτές κατατάχθηκαν στη λίστα βασίστηκε σε αλγόριθμο που λαμβάνει υπόψη πληρωμένα και οργανικά views καθώς και τη διάρκεια παραμονής των χρηστών σε κάθε video.
➲ Το διαφημιστικό σποτ του Stoiximan για το Μουντιάλ συγκαταλέγεται πλέον στις 10 κορυφαίες δημιουργικές διαφημίσεις που οι Έλληνες χρήστες παρακολούθησαν περισσότερο το 2014.
Παράλληλα στο YouTube Pulse Event η ομάδα του stoiximan απέσπασε την 1η θέση κερδίζοντας το βραβείο YouTube Audience Ad Award!
Σας ευχαριστούμε όλους εσάς που με τα views, likes & shares, κάνατε viral αυτή τη διαφήμιση!