esports-stoiximan

ESports Betting Guide: Όσα πρέπει να ξέρεις από το Stoiximan.gr

O κόσμος των Esports είναι ιδιαίτερα δημοφιλής πλέον παγκοσμίως και δεν σταματά να αποκτά φανατικούς υποστηρικτές. Επίδοξοι παίκτες-πρωταθλητές συναγωνίζονται σε μερικά από τα πιο γνωστά games, όπως τα Counter-Strike: Global Offensive, League of Legends και Dota 2!

Αν δεν είσαι σίγουρος τι είναι τα Esports, δεν μπορείς θυμηθείς τους κανόνες τους ή δεν είσαι εξοικειωμένος με την ορολογία, μην ανησυχείς, ο ειδικός Esports οδηγός της Stoiximan είναι εδώ για να σε βάλει στο παιχνίδι!

Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO)

Κάθε χάρτης αποτελείται από 30 γύρους, με τις αντίπαλες ομάδες να αλλάζουν μεριές μετά την ολοκλήρωση 15 γύρων. Η πρώτη ομάδα που θα κερδίσει 16 γύρους είναι η νικήτρια. Σε περίπτωση ισοπαλίας 15-15, θα υπάρξει παράταση, η οποία θα κριθεί σε 6 γύρους, με την κάθε ομάδα να παίζει 3 γύρους σε κάθε μεριά. Μια ομάδα κερδίζει όταν έχει επικρατήσει σε τουλάχιστον 4 από τους 6 γύρους της παράτασης. Στο παιχνίδι βρίσκονται αντιμέτωπες δύο ομάδες: οι “Terrorists” και οι “Counter-Terrorists”.

Counter-strike-stoiximanblog

Σκοπός και των δύο ομάδων είναι να εξουδετερώσουν η μία την άλλη, ολοκληρώνοντας παράλληλα και άλλους στόχους μέσα στο παιχνίδι. Στόχος των “Terrorists” είναι να βάλουν τη βόμβα σε ένα από τα δύο σημεία όπου αυτό επιτρέπεται, ενώ οι “Counter-Terrorists” προσπαθούν να την εξουδετερώσουν προτού εκραγεί. Αφού η βόμβα έχει ενεργοποιηθεί, οι “Counter-Terrorists” έχουν χρονικό περιθώριο 40 δευτερολέπτων να την εξουδετερώσουν. Αν η βόμβα εκραγεί ή όλα τα μέλη της ομάδας των “Counter-Terrorists” έχουν “σκοτωθεί”, οι “Terrorists” κερδίζουν τον γύρο. Αν οι “Counter-Terrorists” απενεργοποιήσουν τη βόμβα ή εμποδίσουν την τοποθέτηση της βόμβας μέσα στο χρονικό περιθώριο, τότε οι “Counter-Terrorists” είναι αυτοί που κερδίζουν τον γύρο.

League of Legends (LoL)

Δύο ομάδες των πέντε βρίσκονται αντιμέτωπες σε έναν χάρτη που ονομάζεται Summoner’s Rift. Ο τελικός στόχος μιας ομάδας στο LoL είναι να καταστρέψει τη βάση της αντίπαλης ομάδας, αλλά οι αντίπαλοι θα κάνουν ό,τι μπορούν για να τους εμποδίσουν. Κάθε βάση αποτελείται από πύργουςinhibitors και πολλά minions που εμφανίζονται διαρκώς. Τα inhibitors είναι κατασκευές που βρίσκονται πίσω από τους αρχικούς πύργους σε μία βάση. Αν ένα inhibitor καταστραφεί, ισχυρότερα minions (Super Minions) κάνουν την εμφάνισή τους, έως ότου επανεμφανιστεί ένα inhibitor μερικά λεπτά αργότερα. Οι δύο ομάδες γίνονται διαρκώς δυνατότερες και συγκρούονται, μέχρι τελικά η μία από τις δύο να έχει πλέον το πάνω χέρι και να μπορέσει να διεκδικήσει τη νίκη.

lol-stoiximan

Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, κάθε μία από τις δύο ομάδες προσπαθεί να ολοκληρώσει επιμέρους στόχους στον χάρτη, όπως για παράδειγμα να “σκοτώσει” dragons, το Rift Herald και τον Baron. Οι τέσσερις elemental dragons, γνωστοί και ως elemental drakes, δίνουν επιπλέον δύναμη στα μέλη της ομάδας που θα τους “σκοτώσει”. Το Rift Herald είναι ένα τέρας που βρίσκεται στην τρύπα του Baron για τα πρώτα 20 λεπτά του παιχνιδιού, πριν εμφανιστεί ο Baron. Ο Baron είναι το τελευταίο τέρας που χρειάζεται να ξέρεις, καθώς συχνά εκεί δίνεται η «τελική μάχη» όταν το παιχνίδι είναι αμφίρροπο. Η ομάδα που θα κερδίσει εκεί μπορεί να πάρει σημαντικό προβάδισμα ώστε να εξασφαλίσει τη νίκη: ο Baron δίνει επιπλέον δύναμη σε όλα τα εναπομείναντα μέλη της ομάδας που τον σκότωσε.

Dota 2

Στο Dota 2 δύο ομάδες των πέντε παικτών βρίσκονται αντιμέτωπες. Για να κερδίσει μία από τις ομάδες το παιχνίδι, θα πρέπει να καταστρέψει το Ancient κτίριο του αντιπάλου, πριν γίνει το αντίστροφο. Το Ancient αποτελεί το μεγαλύτερο κτίριο και βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της βάσης της κάθε ομάδας. Κάθε παίκτης έχει τον έλεγχο ενός ήρωα μεταξύ πολλών που είναι διαθέσιμοι. Εκτός από το Ancient, υπάρχουν και άλλα κτίρια όπως οι Πύργοι και τα Barracks. Τρεις Πύργοι είναι τοποθετημένοι κατά μήκος κάθε μιας από τις τρεις «λωρίδες» του χάρτη, δύο έξω από τη βάση και ένας μπροστά από τα Barracks.

dota-stoiximan-esports

Κάθε μια από τις λωρίδες έχει ένα melee, καθώς και ranged barracks. Όταν μια ομάδα καταστρέψει barracks του αντιπάλου, τα creeps της στη συγκεκριμένη λωρίδα γίνονται δυνατότερα. Σκοπός για κάθε ομάδα είναι να εξασφαλίζει διαρκώς το πλεονέκτημα απέναντι στον αντίπαλο, κάτι που μπορεί να συμβεί με την εκπλήρωση σημαντικών στόχων (όπως π.χ. το να “σκοτώσει” τον Roshan). Ο Roshan βρίσκεται στο κέντρο του χάρτη και η ομάδα που θα τον “σκοτώσει” μπορεί να χρησιμοποιήσει τα πολύτιμα αντικείμενα που ήταν στην κατοχή του Roshan προς όφελός της, ώστε να φτάσει στη νίκη.

Δες εδώ όλα τα διαθέσιμα τουρνουά και τα στοιχήματα του Stoiximan.gr!